GEMBIRA RASA DGN COKLAT ADDINNIA

"Kata orang pemberian sekotak coklat tanda kasih, tanda sayang pada yg istimewa...jadi, gembirakan hati & rasa orang2 tersayang diruang lingkup hidup anda dengan COKLAT ADDINNIA"

Addinnia sedia menerima tempahan untuk majlis bertunang, kahwin, cukur jambul, hari jadi, hari ibu & bapa atau apa sajer hari istimewa....setiap hari adalah istimewa!

Jom order, hubungi Addinnia sekarang..:).

BERMULANYA DI SINI...

Salam buat semua pengunjung...sebagaimana tajuk "BERMULANYA DI SINI". AddinniaLovelyChoc akan memulakan online biz untuk tempahan coklat buatan tangan (Handmade choc/homemade choc). Perusahaan kecil ini adalah hasil tangan Umi Addinnia. Tidak lama lagi pada post akan dtg kami akan upload gambar2 tempahan sebelumnya yang dalam galeri AddinniaLovelyChoc. Terima kasih kepada semua sokongan pelanggan dan bermula hari ini boleh lah menjamu mata dengan gambar2 coklat yang kiut miut. Jika ada yang berkenan di mata & hati boleh la order, InsyaAllah.



Sampai jumpa lagi nanti...Ini hanya permulaan yang akan berpanjangan.


Addinnia's Product

Wednesday 28 December 2011

CORNFLAKES CLUSTER & HAZEL PAILLETE CHOCS

CORNFLAKES CLUSTER ni salah satu produk Addinnia yg laris bila tiba hari raya dan majlis keraian lain. Istimewanya cornflakes cluster AddinniaLovelyChoc ni ialah ada almond, so Cornflakes Almond Cluster ler jadinya...terasa coklatnya, ranggup cornflakesnya dan almond nib yang dipanggang rata...mmm yummy!




Haa!..yg ni lak namanya HAZEL PAILLETE CHOCS, coklat yang dicampur dgn paillete (yang macam kue sepit gulung tu) dan kacang hazel.